فارسی نویسی در فتوشاپ 2021

تایپ فارسی در فتوشاپ 2020 , فارسی نوشتن در فتوشاپ cs5 , جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ 7 , مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ cc 2018 , تایپ فارسی در فتوشاپ 2021 , جدا نوشتن حروف فارسی در فتوشاپ 2017 , فارسی نوشتن در فتوشاپ 2021 , مشکل جدا نوشتن حروف در فتوشاپ cs6 , , فارسی نویسی در فتوشاپ , نوشتن فارسی در فتوشاپ , فارسی نوشتن در فتوشاپ , چگونه در فتوشاپ فارسی بنویسیم , فارسی نوشتن در فتوشاپ 2020 , چگونه در فتوشاپ فارسی تایپ کنیم , برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ , نوشتن متن فارسی در فتوشاپ , نوشتن در فتوشاپ , مشکل برعکس نوشتن در فتوشاپ
فهرست مطالب :

آموزش فارسی نوشتن در فتوشاپ 2021

چگونه فارسی نویسی در فتوشاپ رو بیاموزیم؟ در این جلسه میخام بشما نشون بدم که چطور میتونیم امکان فارسی نوشتن در فتوشاپ رو فعال کنیم. این حقه برای فتوشاپ 2019 به بالا تست شده … برای نوشتن متن فارسی کافیه یه عکس را در فتوشاپ رو بازکنید و از منوی Edit وارد آخرین گزینه Preferences شده و گزینه Type… رو انتخاب کنید و بعد یه پنجره جدید باز میشه از توی این پنجره تیک گزینه Word Ready Layout رو انتخاب کرده. و در آخر دکمه OK رو جهت اعمال تغییرات کلیک کنید. حالا باید از فتوشاپ خارج بشین و کامل ببندینش و دوباره برنامه فتوشاپ رو اجرا کنید که بتونید داخلش فارسی بنویسید.

نوشتن فارسی در فتوشاپ | بخش اول | صمدی کالا
نوشتن فارسی در فتوشاپ | بخش اول | صمدی کالا
فارسی نویسی در فتوشاپ | بخش دوم | صمدی کالا
فارسی نویسی در فتوشاپ | بخش دوم | صمدی کالا

فارسی نوشتن در فتوشاپ 2019

چگونه در فتوشاپ فارسی تایپ کنیم؟ خب در مرحله قبلی با توجه به ورژه جدید آموزشی رو خدمتتون ارائه دادیم. اما در این بخش از مقاله میخام بهتون آموزش نوشتن فارسی در فتوشاپ 2019 رو یاد بدم که همونطور در ویدئوی آموزشی در پایان این مقاله آموزش دادم مراحل رو خدمتتون قدم به قدم بازگو میکنم.

روش کار : مطابق آموزش بالا شما بایستی یه عکسی رو با فتوشاپ باز کرده. و سپس وارد منوی Edit شده و آخرین گزینه آن یعنی Preferences رو انتخاب و بعدش دکمه Type رو انتخاب میکنیم. و حالا از پنجره ی باز شده از قسمت Choose Text Engine Options تیک گزینه Middle Eastern south Asian رو انتخاب کرده. و در آخر دکمه OK رو میفشاریم . حالا برای اعمال تغییرات باید فتوشاپ رو ببندیم و بطور کامل ازش خارج بشیم. پس دکمه ضربدر فتوشاپ رو زده و ازش خارج میشیم . حالا میتونیم فتوشاپ رو باز کرده و داخلش شروع به نوشتن متن مورد نظر فارسی کنیم.تبریک میگم موفق باشید.

پیشنهاد ما بشما : آموزش رایگان Word 2019 از مبتدی تا پیشرفته کلیک کنید

پیشنهاد ما بشما : آموزش رایگان Excel 2019 از مبتدی تا پیشرفته کلیک کنید

ویدئوی آموزش فارسی نوشتن در فتوشاپ

باکس دانلود